Merkbeleving

Sterke merken met idealen

Een sterk merk laat zich niet laat imiteren. Jouw merkidentiteit en merkbeleving is veel meer dan mooie plaatjes: het is jouw authentieke verhaal. Het verhaal wat jouw business bestaansrecht heeft gegeven, waar jij in gelooft en waarom jouw klanten voor jou kiezen. Het is het verhaal dat onthouden wordt en doorverteld. En dat zichtbaar is in al jouw communicatie-uitingen. Of het nu gaat om de tone-of-voice, het kleurgebruik, beeldkeuze, manier van opbouwen: jouw merkidentiteit is de indruk die jij achterlaat bij jouw potentiële klanten. En die hun gevoel over jouw bedrijf kan ontkrachten of bevestigen.

Merkbeleving is de combinatie van wie je bent en wat je laat zien
Merkbeleving gaat om alle touchpoints

Onze emotionele kant blijkt dominant

De eerste indruk is ontzettend belangrijk. Wist je dat de eerste indruk voor 80% bepaalt hoe jij over iemand denkt? In marketing werkt dit net zo. Onderzoek wijst uit dat 95% van alle aankoopbeslissingen onbewust plaatsvinden. Onze emotionele kant blijkt hartstikke dominant als het gaat om het maken van complexere beslissingen. Hoewel emotionele beslissingen vaak als irrationeel en onverantwoordelijk beschouwd worden, maakt iedereen ze waarbij het rationale brein deze beslissingen goedpraat. Kortom: jouw merkidentiteit is niet iets om te verwaarlozen. Het kan het verschil maken voor het succes van jouw business.

Laat je inspireren door onze successen

Waarom kies je voor De Kleuver?

Bouwt sterke merken sinds 2000

Honderden tevreden klanten gingen je voor

Lange termijn relaties, al met korte termijn resultaten

Geen uurtje-factuurtje, maar fixed prices en pro-actieve betrokkenheid

Integreert marketing in jouw business en sales strategie

Meer weten? Zet de eerste stap!

Ben jij klaar om jouw bedrijf naar een hoger niveau te tillen? Wij ontdekken graag, samen met jou, de vraag achter jouw vraag om jouw business écht verder te helpen. Benieuwd? Laat jouw gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Hoe kan ik je helpen?

merkbeleving

Kevin Jansen
Business Development Manager