Onderzoek & bedrijfsanalyse

Het fundament voor succes

Onderzoek en bedrijfsanalyse is een onmisbaar onderdeel van succesvolle marketing. Het is iets wat vaak vergeten of afgeraffeld wordt, want: er is altijd haast. Maar een goede analyse en gericht onderzoek hoeft helemaal niet zo lang te duren. Wél zorgt het ervoor dat je veel doelgerichter en tijds- en kosteneffectiever te werk gaat bij de inzet van je marketingmiddelen, doordat je precies weet wat je aan het doen bent en waarom.

Onderzoek & bedrijfsanalyse bij De Kleuver
Onze aanpak in onderzoek en bedrijfsanalyse

Middelenvrij denken dankzij onderzoek & bedrijfsanalyse

Wanneer je marketing doelgericht wil inzetten, vraagt dit om iets wat wij ‘middelenvrij denken’ noemen. Hierbij nemen we jouw bedrijfsdoelstellingen als uitgangspunt, en dus niet je marketingdoelstellingen of een specifiek marketingmiddel. Want uiteindelijk gaat het erom dat marketing bijdraagt aan het succes van het bedrijf, en niet andersom. Uitgaan van feiten, maakt hierbij het verschil. Daarom is onderzoek en bedrijfsanalyse cruciaal. Alles is natuurlijk te onderzoeken en te analyseren, maar in onze ervaring valt het altijd binnen één van deze drie pijlers: 1) Jouw organisatie & jouw business, 2) De markt & de toekomst en 3) Jouw doelgroep & haar klantreis. Deze pijlers komen óók aan bod in de marketing- en business strategie.

Laat je inspireren door onze successen

Waarom kies je voor De Kleuver?

Bouwt sterke merken sinds 2000

Honderden tevreden klanten gingen je voor

Lange termijn relaties, al met korte termijn resultaten

Geen uurtje-factuurtje, maar fixed prices en pro-actieve betrokkenheid

Integreert marketing in jouw business en sales strategie

Meer weten? Zet de eerste stap!

Ben jij klaar om jouw bedrijf naar een hoger niveau te tillen? Wij ontdekken graag, samen met jou, de vraag achter jouw vraag om jouw business écht verder te helpen. Benieuwd? Laat jouw gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Hoe kan ik je helpen?

Bedrijfsanalyse

Kevin Jansen
Business Development Manager