Onze werkwijze

Samen bouwen aan sterke merken

Sterke merken, die bouw je niet zomaar. Daarom is het onze werkwijze om altijd vanuit onderzoek te beginnen. Hiervoor hebben wij, samen met onze klanten, een unieke en heel pragmatische methodiek ontwikkeld: de Strategiecheck. Deze methodiek koppelt jouw marketingdoelstellingen aan jouw ondernemersdoelstellingen. Want wij geloven dat de inzet van marketing alléén succesvol is als je weet waarvoor je het doet. Hiervoor is het ook nodig om vanuit een 360-graden view te kijken. Is er ook draagvlak? Is er interne communicatie of sturing nodig of een aanscherping in de bedrijfsvoering? De Strategiecheck resulteert in een marketing- en business strategie, waarbij we middelenvrij denken en alleen dié middelen voorstellen die jouw business naar een hoger niveau tillen.

Wist je dat deze unieke methode al in meerdere vakbladen is gepubliceerd?

Een foto die laat zien wat de werkwijze is van De Kleuver.
Foto die de werkwijze van De Kleuver laat zien.

Een partner die de kar helpt trekken

Naast onderzoek, strategie en middelenvrij denken is ook onze persoonlijke betrokkenheid bij onze klanten iets wat als bijzonder wordt ervaren in onze samenwerkingen. Want sterke merken, die bouwen we samen. We zijn geen bureau dat werkt vanuit een ticketsysteem. Wij werken vanuit fixed prices en doen daarbinnen alles wat er nodig is om jouw doelstellingen te helpen realiseren. Hierdoor kunnen we één keer duidelijke afspraken maken, en daarna allebei samen op inhoud zitten. Zo kunnen wij werken vanuit wederzijds vertrouwen, open gesprekken en met respect voor elkaars visie en expertise; want dat is waar de magie plaatsvindt. Alleen zo, staat het eindresultaat zó dichtbij dat je na afloop kan denken: ‘ja, dit is wie wij zijn en daar ben ik trots op.’

Flexibel, multidisciplinair team

Ons zelfsturende team bestaat uit ondernemende, strategische marketing- & businessconsultants, (SEO-)copywriters en (online en social media) marketeers, en visual designers aangevuld met een groep vaste partners op alle terreinen om zo het middelenvrij denken ook te kunnen borgen. Alle specialisten van De Kleuver zijn kritische sparringpartners die niet zomaar ‘ja’ knikken, maar écht het verschil willen maken. Middelenvrij. Doelgericht. En altijd vanuit jouw unieke verhaal.

Werkwijze van De Kleuver verbeeld in een foto.

Heb je een vraag?

Wij ontdekken graag samen met jou de vraag achter de vraag. Zet de eerste stap en neem direct contact op of vul ons contactformulier in via de link hieronder. Wij nemen direct contact met je op.

Hoe kan ik je helpen?

werkwijze

Kevin Jansen
Business Development Manager